sELAMAT daTANG....

Wednesday, November 23, 2011

sahabat

sahabat...
kau seperti siraman salji
menyejukkan api yang pns membara
di mna akn dpt ku cari
insan setulus kasihmu...
sahabat...
kau hulurkan tanganmu
membantu aku yang dlm kebuntuan
kau hiburkan aku 
dgn senda guraumu
membuat aku sentiasa tersenyum...
sahabat...
kau teman istimewa
terlalu istimewa buatku
bila aku terleka
kau sedarkan aku...
sahabat...
destinasi kita masih jauh
cabaran yang menanti adakala seperti taufan
adakala pula bak angin sepoi
musim menuai yang mengasyikkan
hadapilah segalanya dengan bijaksana...
sahabat...
mengenalimu satu keindahan dalam hidupku
bergurau denganmu satu kebahagiaan
menyakitimu akan ku elakkan
satu permintaaan ku agar persahabatan ini kekal berpanjangan...
sahabat...
kegagalan dalam kehidupan
bkn bermakna dunia sdh berakhir
jangan biarkan air mata membasahi pipi
hnya kerana kekecewaan
krna ia adalah ujian dari-Nya...
sahabat...
tika kau perlukan seseorang
ingatlah sahabatmu ini
sentiasa menghulurkan tangan
membantu,menyediakan bahu tempatmu bersandar..
kita akan memegang segulung ijazah
insyaAllah...
menjadi insan yang berguna...

>sahabat selamanya<nasha_cinta sejati syifahumayra93

No comments:

Post a Comment